Sektörel Fuarlara Katılım Ne Kazandırır ?

11-14 Ekim 2022 tarihleri arasında 28. Kez kapılarını açacak Avrasya Ambalaj Fuarı her sene gelişerek ambalaj sektörünü desteklemeye devam ediyor. SEPA olarak fuarcılık sektöründe düzenlenen ilk hibrit fuar olma özelliği taşıyan fuarın şirketlerimizin marka bilinirliklerini arttırma çalışmalarında önemli paya sahip olduğunu gözlemliyoruz. Yapılan bilimsel araştırmalar sektörel fuarların firmalarımıza ;

  • Yeni Ürünlerin Tanıtımını Yapmak
  • Marka Tanınırlığını Artırmak
  • Geniş Bir Hedef Kitleye Tek Seferde Ulaşmak
  • Uluslararası Müşteri Portföyünü Genişletmek
  • Kurum İmajını Güçlendirmek
  • Sektörel Gelişmeleri Yakından Takip Etmek
  • İş Birliklerini Güçlendirmek
  • Pazar Payını Artırmaya Yönelik Stratejiler Üretmek

açısından katkılar sağladığını ispatlamakta, aynı fuara en az 3 defa katılım sağlandıktan sonra hedeflenen verime ulaşılabildiği belirtilmektedir.

Avrasya Ambalaj Fuarının bugün geldiği noktada tüm bu hedeflere ulaşım için mükemmel alt yapı ve ortam oluşturduğu aşikardır. 4 gün olarak düzenlenen fuarın öncesindeki hazırlık süreci, dönemi, maliyeti, fuara katılacak personelin iş yükünü, fuar sonrasındaki süreçlerin firmalarımızın rutin yapısında yarattığı yükü anlamakla beraber iyi planlamış, online ve basılı yayınlar ile desteklenmiş “stratejik fuar planı” ile gerçekleştireceğiniz bir katılım ile Avrasya Ambalaj Fuarının sizleri hedeflerinize daha kısa sürede ulaştıracağına, marka bilinirliğinin arttırılması ve kemikleşmesine katkı sağlayacağına eminiz.

Gelecek yıllarda daha fazla sektör mensubumuzu Avrasya Ambalaj Fuarında görmek dileğiyle.

Sıradaki Haber ; SEPA üyeleri Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarına İndirimli Katılıyor